sklep sportowy sport internetowy latające dyski aerobie frisbee odchudzanie zdrowie ruch aktywność deskorolka ringo underground gwarancja radość ultimate frisbee piłka nożna sklepy internetowe zabawki bumerang talerz zabawa rolki dzieci rower zośka sklep sportowy, sklep internetowy, sportowe, latające dyski, aerobie, frisbee, sport, zlotych, zdrowie, ruch, aktywność, zakupy, zlotych, turystyczny, turystyka, cena, niskie, cene, ceny netto, gwarancja, zadowolenie, czas, ultimate frisbee, zdrowie, ruch, aktywność, system, bumerang, sklepy, internetowe, zakupy, zabawki, pies, sklepu, sprzedaż, zabawa, latające obiekty, sporty, sportowy, sportowe, piłka, football, cena, frisbee dog, aerobie superdisc, bumerang, dogobie, orbiter, football, squidge disc, aktywny tryb życia, ringi, ring, słynny, aktywność fizyczna, sklep internetowy, polski, polsce, wersja, polska, sklep sportowy, talerze latające, dla dzieci, sport, aerobie, sklepu, rzucanie, superflight inc, cool, superflight, alan adler, aerodynamics, frisbee, aeronautical engineering, flying tests, squidgie, orbiter, aerospin, dogobie, www, flying, dla psa, flying disc, flying ring, frisbee, kid toy, flying toy, latające zabawki, ultra, boomerang, football flyers, outdoor, recreation, sklep, sport, fun game,outdoor recreation, made in usa

SPORTOWY SKLEP INTERNETOWY
'LATAJĄCE OBIEKTY'

OPISY GIER

Sportowy Sklep Internetowy - Aerobie/frisbee - aktywność, zdrowie i ruch na powietrzu

Oto lista wybranych gier, w które można grać używając latających obiektów. Większość opisanych poniżej gier nie wymaga specjalnego ekwipunku poza Aerobie lub innym latającym obiektem typu frisbee.

Jeżeli masz swoją ulubioną grę i chcesz, żeby inni miłośnicy latających obiektów poznali jej zasady - przyślij mi opis na adres sklepu:

Opisy gier pochodzą ze stron:
- Mish's Aerobie site
- strona producenta Aerobie

Łapanie
2 lub więcej graczy

Podstawowa i najpopularniejsza gra z obiektami Aerobie. Celne rzucanie i łapanie Aerobie przy znacznych odległościach (dla Aerobie Pro nawet kilkadziesiąt metrów) to znakomita zabawa i okazja do trenowania technik rzucania i łapania.

Aerobie in the Dark - Aerobie w ciemności
2 lub więcej graczy

Poczekajcie, aż zrobi się ciemno, dopiero wtedy rozpocznijcie grę. Ciężka sprawa, trudno zobaczyć lecący dysk lub ring. Ale właśnie w tym rzecz. Zliczajcie złapane rzuty oraz sprawdzcie z jakiej odległości możecie jeszcze ciągle skutecznie rzucać sobie Aerobie.

Zalecanym Aerobie do tej gry jest oczywiście Squidgie Disc - Glow in the Dark - bo świeci w ciemności, ale równie ciekawa będzie gra z użyciem zwykłego, nie świecącego Squidgie Disc.
Uwaga! Gra innymi Aerobie wymaga naprawde dużej wprawy, żeby nie doprowadzić np. do urazu przy uderzeniu w twarz.




Aerogol
2 lub więcej graczy

Sportowy Sklep Internetowy - Aerobie/frisbee - aktywność, zdrowie i ruch na powietrzu

Aerogoal to gra na punkty, co powoduję większe skupienie i zaangażowanie graczy. Boisko składa sie z dwóch obszarów zdobycia punktów o szekości 10 metrów i długości 15 metrów, za którymi stają odpowiednio gracze obu drużyn. Pomiędzy polami jest strefa neutralna - wielkość zależna od ilości miejsca.
Oczywiście rozmiar boiska można zmienić w zależności od ilości graczy i dostępnego miejsca. Gracze stoją, każda drużyna za swoim obszarem zdobycia punktu.
Celem gry jest rzucanie Aerobie obok (nie nad głowami) graczy z przeciwnej drużyny, tak, żeby Aerobie przeleciał nad obszarem zdobycia punktu i nie został złapany przez graczy z przeciwnej drużyny. Wszystkie rzuty i złapania muszą odbywać się spoza obszaru zdobycia punktów.
Prawidłowy rzut musi przelecieć nad obszarem zdobycia punktów przeciwnika oraz poniżej wysokości głów graczy.
Rzut nieprawidłowy 'faul' albo za wysoki albo Aerobie spadł w obszar zdobycia punktów lub spadł jeszcze przed obszarem zdobycia punktów przeciwnika.

Rzucający zdobywa punkt, jeżeli obrońca nie złapie prawidłowego rzutu.

Obrońca zdobywa punkt przy każdym 'faulowym' rzucie przeciwnika.

Obrońca zdobywa 2 punkty, jeżeli złapie 'faulowy' rzut.

Mecz kończy się zdobyciem 10 punktów.

Jeżeli graczy jest więcej dobrze jest zwiększyć szerokość pola zdobycia punktów o 10 metrów dla każdego gracza i użyć tylu Aerobie ilu jest graczy w jednej drużynie. Dodatkowo można zaliczać tylko złapanie Aerobie tylko jedną ręką.

Strategia
Rzucać nisko, szybko i celnie.

Aerobie Golf
2 lub więcej graczy

Aerobie Golf to gra wyjątkowa, ponieważ można w nią grać na prawdziwym polu golfowym (!) lub gdziekolwiek indziej. Zamiast trafiać piłeczką do kolejnych dołków, jak to ma miejsce w golfie, zaliczeniem 'dołka' niech będzie np. uderzenie Aerobie w wyznaczony słupek, drzewo, wrzucenie do kosza lub cokolwiek, co wymaga pewnego wyczucia i umiejętności celnego rzucania Aerobie.

Zwycięzcą jest ten gracz, który wykona uzgodnioną akcję Aerobie w mniejszej liczbie rzutów.

Znakomita gra, gdy np. wraca się już np. z parku do domu. Niech zaliczeniem 'dołka' będzie trafienie Aerobie w drzwi wejsciowe do domu

Przy 4 graczach można podzielić się na dwie drużyny, rzuty wykonuje się na przemian. Dodatkowo dla utrudnienia można wprowadzić warunek, że rzut jest udany jeżeli partner z drużyny złapie Aerobie.

RollAerobie
2 lub więcej graczy

Jeżeli kochasz Aerobie i jazdę na rolkach to spróbuj połączyć to w jedno. Może to pozwoli spojrzeć na obie te rzeczy z zupełnie innej strony. Na pewno, będzie to bardzo ciekawe i nowe doświadczenie - połączenie szybkości Aerobie z szybkością rolek.

Soccer Aerobie ('Piłka nożna')
2, 4 lub 6 graczy

Sportowy Sklep Internetowy - Aerobie/frisbee - aktywność, zdrowie i ruch na powietrzu

Jest to pewna odmiana piłki nożnej tylko zamiast piłki używa sie Aerobie. Boiskiem do gry jest zwykle boisko do piłki. Optymalna ilość graczy to 6 zważając na wielkość boiska. Przy mniejszej ilości graczy można zmniejszyć bramki i przybliżyć je do siebie.
Drużyna rozpoczynająca grę rzuca Aerobie, ze swojego pola karnego, tak aby trafiło do bramki przeciwników. Obrońcy nie mogą dotknąć lecącego Aerobie w kierunku swojej bramki. Jeżeli Aerobie nie trafi do bramki lub kiedy wygląda, że wyląduje za blisko wtedy obrońcy mogą próbować łapać Aerobie.

Punktacja:

- Rzut trafiony do bramki=1 punkt dla rzucających

- Rzut nie trafiony do bramki; złapany przez obrońców =0,5 punkta dla obrońców

- Rzut nie trafiony do bramki; złapany jedną ręką, a w przypadku Aerobie Pro i Aerobie Sprint złapany na rękę (włożenie ręki do środka Aerobie)= 1 punkt dla obrońców. Oczywiście można ustalić, że np. złapanie Aerobie z tyłu lub między nogami daje 1 punkt. Wszystko zależy od inwencji graczy.

Drużyny zmieniają połowy po uzyskaniu 10 punktów przez jedną z nich. Zwycięża drużyna, która pierwsza zdobędzie 21 punktów.
Jeżeli Aerobie wyląduje w polu środkowym boiska to drużyna obrońców wykonuje rzut na bramkę z tego miejsca. W innym przypadku rzut oddaje się z pola karnego.

Aerobie 500
3 lub więcej graczy

Sportowy Sklep Internetowy - Aerobie/frisbee - aktywność, zdrowie i ruch na powietrzu

Spośród graczy wybiera sie rzucającego, pozostali są łapaczami. Łapacze oddalają się do rzucającego. Każdy kto złapie Aerobie zdobywa 100 punktów. Każdy kto dotknie Aerobie, ale go nie złapie traci 100 punktów. Pierwszy łapacz, który zdobędzie 500 punktów ten wygrywa. Dodatkowo, można dodać inne reguły np. Podczas łapania Aerobie nie dozwolony jest kontakt z innymi graczami. Przyładowo może to spowodować, że inni łapacze będą blokowali dostęp do Aerobie i gra może stać się ciekawsza. Urozmaicenie przepisów zależy od samych grających. Najfajniejsze z nich powstają podczas gry. Widać wtedy co może grę jako taką uatrakcyjnić i zrobić jeszcze bardziej pasjonującą.

Bądźcie kreatywni w ulepszaniu swojej gry!

Hoggy Piggy Aerobie (Aerobie głupi Jaś)
4 lub więcej graczy

Gracze dzielą się na pary i stają naprzeciwko na końcach pola gry. Celem gry jest rzucanie Aerobie w taki sposób do swojego partnera, żeby pozostali przeciwnicy nie mogli złapać Aerobie. Przed rozpoczęciem gry, należy ustalić czy kontakt pomiędzy graczami jest dozwolony, jeżeli tak to na jakim poziomie.

Full kontakt jest raczej nie zalecany.

Aerobie Ultimate
4 lub więcej graczy

Jest to najpopularniejsza ostatnio gra z latającymi dyskami Aerobie i frisbee. Jest to po prostu piłka nożna, ale zamiast piłki gra się Aerobie.

Proponowane zasady gry:

- bezkontaktowa gra lub kontakt minimalny - mniejsze zagrożenie bolesnego zderzenia
- gracz po złapaniu Aerobie może zrobić tylko dwa kroki i pivot nie odrywając jednej z nóg (tak samo jak w koszykówce)
- faule i rzuty karne tak samo jak w piłce nożnej
- kto pierwszy dotknie Aerobie, które nie zostało złapane ten wprowadza je do gry (rzuca do partnerów)
- wymagana odległość od rzucającego powinna być nie mniejsza niż 2-3 metry
- w przypadku sytuacji spornych np. trudno rozstrzygnąć kto dotknął leżące Aerobie na ziemi jako pierwszy - Aerobie przechodzi w posiadanie drużyny, która nie wykonała tego rzutu
- gra odbywa się na czas.

Death Arena Aerobie (Zbijany)
8 lub więcej graczy

Do tej gry niezbędne jest więcej latających obiektów. Zalecane modele Aerobie do tej gry to: Squidgie Disc, Football i Rocket football - czyli 'miękkie' modele Aerobie.

Wszyscy gracze ustawiają się w dużym okręgu, jeden tzw. 'CEL' wchodzi do środka. Przez 2 minuty, gracze na okręgu starają się trafić, jak największą ilość razy 'cel'. Jeżeli Aerobie spadnie w obrębie okręgu gracze rzucający zabierają je i wracają poza okrąg lub rzucają Aerobie do swoich partnerów. Nie można rzucać w 'cel' z mniejszej odległości niż wyznaczony okrąg. Po upływie 2 minut, następny z graczy staje się 'celem'.

Wygrywa ten kto zostanie trafiony najmniej razy..

Aerokrok
4, 6, 8 lub więcej graczy

Aerokrok to świetna gra poprawiająca celność rzutu i 'długie nogi'.
Dwie osoby tworzą drużynę. Partnerzy ustawiają sie w ustalonej odleglości np. 20-40 metrów (dla Aerobie Pro lub Aerobie Sprint) od siebie w tzw. markerach. Każdy z graczy rzuca do swojego partnera, który stara się złapać Aerobie, w taki sposób, żeby jedną nogą być ciągle w markerze. Można grać przeciwko sobie lub starać się ustanowić rekord.
Jeżeli gracz podczas łapania musi wyjść z markera, to później musi zliczyć ilość kroków karnych niezbędnych do powrotu do markera. Nie złapany rzut w ogóle - liczy się jako 10 karnych kroków powrotu do markera. Ilość punktów stanowi ilość karnych kroków. Która drużyna ma ich mniej ta wygrywa.

Grać można na czas lub na ilość rzutów do wykonaniu w jednej turze.

Jeżeli wyniki są bliskie zera można zwiększyć odległość pomiędzy graczami.

Dodatkowo dla utrudnienia można zaliczać tylko złapane rzuty tylko jedną ręką.

AeroSpeed (Aeroprędkość)
4 graczy

Sportowy Sklep Internetowy - Aerobie/frisbee - aktywność, zdrowie i ruch na powietrzu

Gracze dzielą sie na 2 drużyny. Gra polega na wykonaniu 10 rzutów w jak najkrótszym czasie spoza wyznaczonej linii rzutu. Każdy zliczany rzut do wymaganych 10 musi być wykonany spoza wyznaczonej linii.
Czas zaczyna się mierzyć w momencie oddania pierwszego rzutu. Czas zostaje zatrzymy w momencie złapania dziesiątego rzutu.

Jeżeli Aerospeed wydaje się łatwa i nie dość szybka można zagrać dwoma Aerobie na raz.

End Zone
2 lub więcej graczy

Gra polega na rzucaniu Aerobie spoza tzw. strefy końcowej (end zone) boiska footballowego (może to być każdy inny umowny obszar) do partnera, który musi złapać Aerobie również w takim przeciwległym polu końcowym.

Polem końcowym może być np. pole karne na boisku do piłki nożnej.




::projekt , 2003